Saker på gång

Jag ser att det är ett tag sen sist jag skrev nåt och visade bilder.
Maj månad, skola, dagis och fem barn är en stressad kombination,
så handarbete och pyssel har fått vika undan lite.

Men nu har jag saker på gång.
Jag håller på och virkar en gardinkappa till ena köksfönstret.
Har bara sista tredjedelen kvar!

Och jag pysslar lite med två bröllopskort.
Det ena i typisk romantiska färger, och det andra i svart/vitt.

Men i går när jag höll på så klarade jag av konststycket att kutta mig i högra pekfingret med skalpellen.
Snyggt! Inte så bra att forsblöda när man jobbar med vita saker (korten och kappan).
Så nu är jag plåstrad på pekfingret, och känner mig rätt så handikapad då jag inte får till att virka nu.

Ja, ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0