Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Jonna!

Här är den roliga utmaningen jag fick:
1. Log on to your photos on your computer
2. open folder number 6
3. find photo number 6
4. post it here and write something about the photo
5. send this challenge to 6 fellow bloggers, link to them here and let them know you have given them a challenge

Och här är bilden jag hittade:


Det är småflickorna mina som sitter och låtsasfikar.
Jag har köpt kaffeservisen jättebilligt på Tradera.

Titta på O-05s smutsiga fot!!!
Det är sommar och dom har sprungit barfota ute.

Jag skickar denna utmaningen vidare till:
Anne Bente
Toppa75
Gunn Marit
Anette
Lisbet
Catrine

Kommentarer
Postat av: Jonna

For et alldeleles herlig bilde! Og kjekt at du tok utfordringen. Ha en fin helg.

2009-01-31 @ 15:50:07
URL: http://jonnas-scrapblog.blogspot.com/
Postat av: Anette

Stilig bilde!!

Takk for utfordringen. Jeg fikk samme utfordring for et par dager siden, så jeg står over denne gangen. Bilde jeg fant hos meg, ligger i bloggen ;) Du kan se det der ;)

Ha en fortsatt flott helg :)

2009-01-31 @ 16:52:56
URL: http://anetteshobby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0