Massor av Layouter

Ja, som jag skrev i förra inlägget.
Prestationsångest.
Men vaddå... om alla skall tänka så, så blir det väl slut på scrappebloggar.
Hoppas mina 'alldagliga' layouter kan va till inspiration för någon.

I alla fall får min familj i Norge sett vad jag pysslar med.

8x8" . Älgen är alltid med på Layouterna från sommarstället vårt.

8x8"


8x8"


8x8" . Mormor hade visst den allra först elmixen i byn dom bodde i.
Här har killar och karlar från grannlaget samlats för att kolla denna märkverdighet.
Tror t.o.m att bilden va i tidningen...


A4. Vår äldsta dotter var på sitt första ridläger sommaren -07


8x8" Från min barndom. Jag vågade ge lammen flaska.
Min ena lillasyster står å tittar på. Hon vågade inte...


8x8"


8x8"


8x8" . LOST är en helg som arrangeras av Actic scrapbooking.
Jag tänkte att jag skulle va med, men hann bara scrappa 2-3 uppgifter
innan sånt som detta gjorde att jag måtte sluta.
Jag var ensam med alla barnen den helgen.


12x12"


Kommentarer
Postat av: Jonna

Så mange flotte LO'er, både i dette og det forrige innlegget.

Den lille bakeren var jo bare 'priceless'! :-)

2009-01-26 @ 20:19:39
URL: http://jonnas-scrapblog.blogspot.com/
Postat av: Anne Lene

Hej!

Roligt att du tittade in i min blogg :)

Är du också norsk, men skriver på svenska?



Ha en skön helg!

/Anne Lene

2009-02-06 @ 15:25:15
URL: http://fyrklovret.blogg.se/
Postat av: anna

Vilka härliga layouter! :)

2009-02-11 @ 08:35:07
URL: http://www.pyssloteket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0