mini-DIVA-augusti!

På ett norsk forum där jag är medlem har man varje månad en stor tävling - DIVA -  där man skall göra 5 layouter.
Tyvärr är det kun 12" och lettersize Layouter som får va med i den tävlingen.
Jag har dragit igång en såkallad 'mini-DIVA' där vi gör dom samma uppgifterna, men i mindre format.
Vi är många som scrappar 6", 8", 9" och 12"x6" layouter.

Jag hann göra klar alla uppgifterna för augusti på mindre än två veckor (i tillägg till allt annat jag pysslade under dom dagarna).
Här är mina Layoter i storleken 8x8":

Första uppgiften var att följa en skiss:


Andra uppgiften var att kopiera (scraplifta) en annan LO:


Tredje uppgiften var att göra en Layout med temat sommarmat:


Fjärde uppgiten var att låta sig inspirera av färgerna i en given reklambild:


Tredje uppgiften var att måla på Layouten, fast utan pensel!
Jag har lagt en tårtserviett på Bazillen och duttat färg.
Sen duttade jag samma färg på en annan tårtserviett och limmade på.

Kommentarer
Postat av: solsiv

Busungen og busfabrikken var utrolige hærlige Lo'er.

Hærlige bilder og (busungen) hadde masse små detaljer som jeg ikke så med det samme. (det gjør den bare enda bedre)

Flotte barn du har :-)

2008-09-03 @ 11:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0