Jag är LOST i helgen!

På forumet Arctic Scrapbooking pågår denna helgen LOST i Scrapbooking.

Jag är ensam hemma med barnen + två extrabarn, men vill försöka hinna med så många uppgifter som möjligt.
Jag verkligen gillar dessa helgerna.
Man får totalt 12 uppgifter som man skal lösa.
Och man lämnar in innan givna tidsfrister.
Det är inga omröstningar, så jag känner mig fri att scrappa som jag vill utan att känna på att någon skall bedömma, kritisera och rösta in eller ut några av mina alster.
Och ändå finns det chans att vinna!
Den som får flest poäng vinner.
Sen finns det dragningspris, och helgens-besta-bidrag-pris.

Än så länge har jag gjort 2/12 uppgifter.

På denna skulle vi följa en skiss.
Jag har invigat blocket från DCVW Blossom&Butterflies som jag köpte på
Hobbyglädje i Jönköping förra dagen.


Och i den här uppgiften skulle vi använda tyg och målarfärg på Layouten.
Tyget är det cerisa som är nere till vänster för bilden.
Dom svarta prickarna på tyget är egentligen paljetter i olika fäger, men jag
vet inte vad som hände med dom i scannern:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0