Jag har ändrat inriktning...

Ett av mina nyårsförsätt är att inte medverka i tävlingar o.dyl.
Numera scrappar jag kun för mig själv.
Dom ända alsterna jag lägger ut på nätet blir här i bloggen.
Tävlingarna blev en stressfaktor - även om det är frivilligt att va med.
Dessutom upptäckte jag att dom LOerna jag gjorde till tävlingar inte "va mina"...
Man riktar sig in på att dom som ser dom skall tycka om dom.
Det är ju jag och min familj som skall tycka om dom! Inte massor av främlingar i cybervärlden!

Jag har även ändrat inriktning.
Jag har i och för sig haft den hållningen innan, men nu ger jag helt efter för den:
jag struntar i alla "regler" kring scrapping.
Typ färger, dekorering, bildet-i-fokus, medmera medmera.

Numera vill jag kun följa hjärtat.

Jag har sen nyår gjort två Layouter, ett nyckelringalbum, ett påsekort till mamma på morsdag (som är i februari i Norge) och ett kort till en nyfödd kille.

Överdekorerade och knasiga färger... men det är jag.

Bilder kommer ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0