Nyckelringalbum

Skaffade en sånn pytteliten notatbok med nyckelring på.
Gav själva boken till ungarna och behöll plastfodralet och hänget.
Har användt Bazzil-karton som basis.
Kartongen är vikt som ett dragspel.
Sen har jag använt lite av varje som jag hittat runtomkring arbetsplatsen min på pysselrummet.

Och, ja, jag har fem barn. *ler*
Och, ja, jag har tvillingar. *ler*

Mamma skall få albumet i morsdagspresent.
Skall göra ett till barnens farmor också.

Albumet er - när det är stängd - 6x7cm stort.

image58

image59

image60

image61


Kommentarer
Postat av: anna

Vilken fin idé och vilken härlig barnaskara :) Själv har jag "bara" fyra ;)

2009-02-11 @ 08:36:29
URL: http://www.pyssloteket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0