MiniAlbum - Uppmuntringar

Jag gjorde ett litet minialbum / kortbok fylld med uppmuntringar.
Har ännu inte bestämd mig för vem som behöver den just nu,
men bra att ha i fall det skulle dyka upp nån :-D
Själva basen är ett minialbum från Quickutz Revolution som jag köpt på tradera.
Bladen är tryckt ut med min Bosskut från en QK-die.
Blommorna är från Prima och ?, ja, jag vet inte - kanske Panduro.
Mönsterpappret fick jag i et kit jag vann i en scrapping-tävling.
Har använt mönstersax - gillar mönstersaxer *ler*
Texterna är printad från datorn och klipt lite hur som hur som helst och limmat in.
image10

image11

image12

Kommentarer
Postat av: Anita

Hei Marie. Så flott blogg du har fått deg. Og for en fin oppmuntringsbok du har laget. Synes du lager sånne koselige ting. Klem Anita

2007-09-10 @ 14:15:45
Postat av: Junitjej

Tack för att du var inne på Bloggregistret och röstade på mig!

2007-09-10 @ 16:30:30
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Ulla

Jag blir SÅ imponerad av kreativa människor. Kul att du vill dela med dig.

2007-09-10 @ 17:56:00
URL: http://ulla67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0