Femklöver!

ATC-utmaning för vecka 3 var att göra en ATC med något jag är stolt över.
Jag fick omedelbart en idé i huvudet.
Men sen har jag legat sjuk, och barnen har varit sjuka i omgångar,
så jag har inte kunnat förverkliga idén som jag ville.
Så jag är inte helt nöjd.

Jag har ju fem härliga barn, så:

Jag hade ju tänkt att använda ett riktigt spelkort, men har inte fått tag på en kortlek.
Så detta är bara en dårlig utskrift av ett printscreen när jag  spelade Patient *ler*
Men det blir ju ett minne i sig själv i ATCen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow this is fantastic.

So gorgeous ATC.

2009-01-19 @ 19:46:58
Postat av: solsiv

Så fin din ble :-) Likte hele ideen jeg :-)

Nydelige farger og samtidlig litt tøff med blomster og stifter :-)

2009-01-19 @ 20:06:18
Postat av: Lise

Likte også ideèn og synes atc`en din ble kjempeflott.



Håper også dere er friske alle sammen. :)



Takk for at du deltar.



Klem, Lise

2009-01-19 @ 20:35:03
URL: http://liseskreativiteter.blogspot.com/
Postat av: Anette

Jeg syns ATC'en din ble veldig fin! Kjempeflotte farger og stiftene du har brukt gir ATC'en et røffere preg :)

2009-01-19 @ 21:06:46
URL: http://anetteshobby.blogspot.com/
Postat av: Gro

Veldig fin, ble den! Så bra at du fikk laget den til tross for mye sykdom! Vi setter stor pris på det!



Takk for at du deltar!





Klem fra Gro

2009-01-19 @ 21:38:26
URL: http://groeh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0