"Tittut" Scrappat bild från midsommaren

Då har jag äntligen scrappat första bilden från årets midsommarfirande.
LOen är 8x8"
Jag har försökt få den lite 'svensk', dvs blå och gul. Och sommrig.
Det va ju midsommarafton så jag har försökt ge en liten känsla av en midsommarkrans, ingen av våra barn hade det, men flera andra. Det är i alla fall typisk svensk midsommar - tror jag *ler*
Jag bollade mellom att följa bildens färger eller ställa mig fritt, och jag valde det sista.

Det allra allra mesta på LOen är från ett kitt jag fick från LRS förra sommaren.
Blommorna är från Prima och bladen har jag stansat ut från ett mönsterark som jag fick från LRS för hur länge som helst sen *ler*

Och så ville inte scannern fungera så jag har varit tvungen att försöka fotografera LOen.
Det ger ett litet snett intryck, men men...


Kommentarer
Postat av: Jonna

For et fantastisk koselig bilde! Og nydelig LO, som alltid! :-)

2008-07-07 @ 23:01:01
URL: http://jonnas-scrapblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0