Fem frågor...

Fem frågor dina barn ALDRIG kommer ställa:

* Varför har du ingen mascara på den här bilden?
* Varför använde du inte brads som matchar papperet?
* Var är de andra 40 bilderna från min första dag på dagis/skolan?
* Varför är det en bild från 2002 och 2004 på samma sida?
* Varför tog du inte bilder på var och en av mina födelsedagspresenter?

Fem frågor dina barn KOMMER att ställa:

* Varför är inte du med på någon bild?
* Hur var jag egentligen när jag var liten?
* Hur såg det ut i huset där vi bodde när jag var liten?
* Minns du hur du alltid bjöd oss på glass när vi hade förlorat en match!? Varför skrev du inget om det?
* Vad var det för sång mormor/ farmor alltid sjöng för mig när jag var sjuk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0