Pysslar

Jorrå, damen har kommit i pysselmodus.

På gång just nu är en ACT om 'kärlek'
och fem scraplifter som jag har fått i utmaning från Rødhette* på scrapping.no.

Det tråkiga är att jag precis hade fått printern att funka, sen så får den plötsligt inte kontakt med en av patronerna...
Knasigt!
Och sen innan jul har sladden som jag skall ha mellan kameran och fotoprintern varit borta.
Jag har ju bara sååå många bilder jag vill scrappa!
Men det går ju inte när jag inte får printat ut dom varken där eller där...

Ja, ja, som ni ser på LOerna jag gjort på siståne, så har jag högar med gamla bilder från den analoga tidsålder.
Jag hade för vana att alltid beställa dubbla kopior av bilderna, och det ångrar jag inte på i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0