Fem nya LOs

Jag har deltagit i en norsk utmaning där man skulle göra fem Layouter med minst två gamla prylar på varje.

Detta är mina fem:
Nr.1: Gör en LO med två storlekar på rubriken.
Dom gamla sakerna mina är blommorna, meshen och dom små bradsen.
Insekterna är egentligen i guld, men det blev knasigt i scannern.


Nr.2: "Her vil vi se swirler, massevis av swirler"
Dom gamla sakerna jag har användt är ugle-rub-on'en, dom små, blå knapparna, och dom små, rosa blingblingarna.


Nr.3: I denne uppgiften skulle vi använda minst 50 ord.
Dom gamla sakerna på denna är dom vita blommorna, dom blåa knapparna, det blårandiga bandet och den lilla noaks ark-prylen.


Nr.4: På denna LOen skulle man ha med fem bilder.
Dom gamla sakerna är papperna från Basic Grey, klocka- och nyckelhålsklistermärkerna och spetsen, samt klistertallene 2008.


Nr.5: Den sista uppgiften var att göra en LO som skulle gå i blå och bruna färger.
Tyvärr har scannern gjort mina blåa färger för turkisgröna... tycker jag...
Dom gamla sakerna; spetsen, dom blåa knapparna, den bruna Prima blomman och blom-bradsen i blomman.

Kommentarer
Postat av: toppa

Så masse flott!!



Så gøy med den om Johannes. Lillebror og storebror...

2009-02-07 @ 19:03:05
Postat av: Jonna

Fantastisk flotte og inspirerende LO'er!

2009-02-08 @ 12:40:28
URL: http://jonnas-scrapblog.blogspot.com/
Postat av: anna

Åh så mycket fint :)

Tack för kommentarerna i min blogg

2009-02-11 @ 08:33:31
URL: http://blogg.alltombarn.se/anna/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0