Fått en jättemysig award!

Titta vilken mysig award jag fått av LenaF:
[award_jpeg.jpg]
Detta är "kriterierna" för denna award!
Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta,
inte upptagna av utmärkelser och själviskhet.
Syftet är att sprida vänskap.
Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar ju mer utmärkelsen sprider sig.
Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!
Kopiera in texten och bilden i din blogg
och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare.
 Lycka till!

Jag ger den till: (Ja, det får jag återkomma till när jag hinner...)
Har några jag tänker på direkt.
_______________
Svar på LenaFs fråga till mig.
Varför bara vi firat 17.maj én gång i Norge.

Nästan hela min familj (mamma och pappa och 4 av 5 syskon) bor uppe i Nord-Norge.
Det är får långt och dyrt att åka dit 'bara' för att fira 17.maj.
Skolan är ju inte slut än, så det är inte bara bara att ta ledigt.

Den gången vi firade i Norge, bodde min ena lillasyster i Asker.
Och vi hade bara två barn.
Och dom va fortfarande små 2,5år och 7 mndr.
Jag va ändå mammaledig, så jag åkte själv. Gubben behövde inte ta ledigt från jobbet.

Sen dess har det liksom aldrig klaffat.... + att vi numera har en hööög med ungar....

Kommentarer
Postat av: 9-9

Har hørt at det e 17. mai i Sverige kvert år..

:-p

2009-02-15 @ 23:31:48
Postat av: Jenny

Hej,

Hittade dig via den blogg som jag fick en utmaning från, jag valde att skicka utmanignen till dig. Hoppas du tycker den är lite kul.

/Pyzzlis.

http://www.pyzzellandet.blogspot.com

2009-02-16 @ 09:59:13
URL: http://www.pyzzellandet.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hej,

Hittade dig via den blogg som jag fick en utmaning från, jag valde att skicka utmanignen till dig. Hoppas du tycker den är lite kul.

/Pyzzlis.

http://www.pyzzellandet.blogspot.com

2009-02-16 @ 10:00:36
URL: http://www.pyzzellandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0