"Spring"

Jag va bara tvungen att göra en överdekorerad LO.
Jag har använt lite av varje som jag hittade runtomkring mig på Hobbyrummet.
Blommor, brads, knappar, spets, raindrops m.m.
Rubriken är gjord av diverse chipboardsbokstäver som jag har klätt med ett papper som jag köpt billigt i Norge.
För att inte bilden skulle drunkna i all dekoren har jag fäst den med 3D-kudder så det kom upp lite från bakgrunden.

Tyvärr fungerar inte scannern, så jag har fått ta kort på LOen.
Och så har jag inte tillgång till den datorn med det bra bildbehandlingsprogrammet - så jag får inte fixat färgerna ordentligt.
Årtalet på LOen er fel. Det skall va 2001.
Och knappen nere till vänster har egentligen samma färg som R-99s kläder...färgen försvann visst i bixten.
Men i alla fall:
Så här blev den:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0