Lycka är fjärilar i magen!

Gjorde denna till en tävling.
Uppgiften va att använda färgerna som fanns i en bild (rosa, ljusblå, ljusgrön o vitt)
Hade jättemycket arbete med den då jag hittade på att sy runtom.
Ritade först krumelurerna, prickade sen hål för att sen sy med garn genom.
Uh, vad tid det tog. Uh, vad slut jag va i handleden sen.
Och orden 'lycka' och 'fjärillar' har jag klipt ut för hand...



Denna har jag gjort kun för att jag ville dilla med blommor och spetsar.
Och bilden har väntat länge på att få bli scrappad:

Kommentarer
Postat av: 9-9

Et av de vakraste bildan æ veit, og æ e så glad i de pakkan som ho held i handa.

Og sjå det smilet!

Og så tenk æ på korsen fanget hennes kjentes ut, sku ønska æ vesst det..

2008-08-26 @ 14:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0