Boken Om Mig

Jag scrappar bl.a en BOM (Boken Om Mig).
Jag gör det för min egen del - jättebra att kunna sitta ner och reflektera över vem man är, vad man står för och vad man tror på.
Den är även till mina barn för att de skall kunna lära känna sin mamma bättre.

Fronten

En LO om min Älskling. I filefoldern finns historien om hur det blev oss - till slut :-)
Min älskling

En LO jag gjorde efter en utmaning.
Den berättar om vad andra säger om mig;

Snäll, modig, duktig, tålmodig, blåögd, solstråle, uppfinningsrik, uppmuntrande, glad, ärlig, lugn, stark, pliktuppfyllande, godtrogen, tuff.
I den lilla fröpåsen (från Quickutz - jag tycker dom passar jättebra till dold text och till dom små tagsen som finns på en annan die från QK) finns sanningen om mig.
Vad andra säger


Kommentarer
Postat av: Ninni

Utrulig stilig!!

2007-09-10 @ 14:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0